Thursday, November 5, 2015

The memory remains


Odluku o vjenčanju donijela sam, kao i sve bitne životne odluke, preko noći i impulzivno. 
Što se estetskog dojma tiče, odmah smo se dogovorili da mora biti upečatljiv. 
Lokacija – plaža. Onako američki i romantično.
Volat, tepih, stolci za uzvanike i nekoliko baklji, u kombinaciji s morskim okruženjem, bili su dovoljni za romantični morski ugođaj
 Vjenčanje se odvijalo u Dalmaciji stoga  se činilo najprirodnijim da cvjetni ukrasi  budu autohtoni. Lavanda se kao dekoracija na stolu nametnula sam od sebe. Ujedno sam željela da cijela priča na stolovima bude zaokružena te da svi ukrasi djeluju prirodno. U Emmezeti smo kupili visoke prozirne vaze, a u Jysku držače za lučice. Morski kamenčići i školjke bili su posljednji element koji je to sve povezao. 



.Sam prostor zabave bio je na otvorenome. Krošnje borova bile su iznad same terase stoga smo ih iskoristili za opušteni dekor ljetne večeri čemu  je zasigurno pridonijelo i mnoštvo lampiona i svjećica koje su stvarale meku, noćnu atmosferu.


Kako bi priča morskog vjenčanja bila zaokružena i naša je odjeća morala biti lagana i ljetna. Moj je odabir bio Boudoarov kroj s kratkom haljinom do koljena u rozoj boji, s dominantnom mašnom - sprijeda. U kosi je bio vjenčić koji je nastavljao cvjetnu temu s haljine pa sam s buketom u ruci odlučila smanjiti doživljaj. I odabrala jednostavno poljsko cvijeće.
Moja druga polovica za taj je dan odabrala bijelo odijelo sa šeširom - i nije pogriješila. 
Naime, on nikad ne griješi u svojim izborima :).
Prvo piće popili smo na palubi piratskog broda i time zaokružili morsku priču





No comments:

Post a Comment